Surve vernieuwt! Probeer de nieuwe versie van Surve nu gratis op beta.surve.nl!

Blog

Hoe Surveys kunnen helpen bij effectieve Content Marketing

Je wilt weten wat mensen denken over de content op jouw site. Nuttige en bruikbare feedback is daarbij de sleutel tot een effectieve content marketing strategie. EnquĂȘtes zijn een waardevolle manier om daarachter te komen...

Net-Promoter-Score (NPS) Net-Promoter-Score (NPS)

De Net-Promoter-Score, afgekort NPS, is een manier om de loyaliteit van de klanten van een bedrijf te meten. NPS is in 2003 bedacht door Satmetrix, Bain & Company en Fred Reichheld...

Effectief gebruik maken van websurveys

De NeEr zijn per dag letterlijk honderd duizenden website-eigenaren die bezoekers van hun website naar hun mening vragen door middel van een websurvey. Aan de hand van bijvoorbeeld multiple choice vragen of open-ended vragen wordt de bezoeker gevraagd zijn of haar mening te geven over bijvoorbeeld de website in het geheel of een deel van de website...